Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
WARRIOR
BEASTMASTER
Rola supportowa – doskonale nadaje się do każdej roli. Bestmasterzy czerpią swoją energię ze swoich duchowych chowańców, dzieląc się nią ze swoimi sojusznikami. Typowo klasa wspomagająca rajdy, która może zastąpić suport magów czy rogali.
CHAMPION
Rola zadająca obrażenia – berserkerzy bez strachu w oczach, mistrz obrażeń obszarowych (AoE). Championi najlepiej w walce czują się z wielkimi mieczami czy toporami
PALADIN
Rola defensywna – paladyni są to tankowie, którzy są specjalistami czerpiącymi z boskich mocy by wzmocnić swoją obroną oraz sojuszników.
PARAGON
rola zadająca obrażenia – paragoni są to jedni z najbardziej utalentowanych wojowników i mistrzów broni, dzierżą wszystkie bronie z dokładną precyzją przez co są bardzo efektowni.
REAVER
rola defensywna – Reaverzy czerpią swoją moc z energii śmierci, przez okultyzm. Ich potężne ciosy mogą paraliżować wrogów co ułatwi mu jego zadania.
RIFTBLADE
rola zadająca obrażenia – riftblede’dzi swojej broni nadają niezwykłe elementalne moce, dzięki czemu mogą być potężni na krótkie i średnie dystanse, korzystając z mocy zimna oraz ognia.
OID KNIGHT
rola defensywna – trzecia i zarazem ostatnia rola tankująca wojownika. Void Knight to obońcy atakó magicznych, potrafią je pochłaniać czy odbić przeciwnikowi.
WARLORD
rola zadająca obrażenia – warlodzi w walce działają instynktownie. Są potężnymi wojownikami ze swoimi aurami, które wspomogą sojuszników a wrogów osłabią
TEMPEST
rola zadająca obrażenia – jest to pierwsza prawdziwa rola wojownika, który świetnie spisuje się w walce na odległość, władając piorunami i uderzeniami magicznymi by pokonać swoich przeciwników.
IBERATOR
rola lecząca – wojownika leczącego. Są to bardzo dobrzy healerzy aoe.
Offline
Strony: 1